Група Компаній
ПРІОРИТЕТ
Комплексне оснащення меблями
та обладнанням для закладів освіти та охорони здоров’я
КАТАЛОГ ПРОДУКЦІЇ
 

КОРЗИНА
 
Кошик порожній
 
Швидкий пошук
 
Введіть слово для пошуку.
Розширений пошук

 

Опитування
Зручно користуватися нашим інтернет-магазином?
Так
Ні
Скоріше так, ніж ні.
Скоріше ні, ніж так.
[ Результати ]
1127 Голосів
0 Коментарі

 

Інтернет магазин

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ГОЛОВНА ЯК КУПИТИ ДОСТАВКА ПОСЛУГИ ГАРАНТІЯ АКЦІЇ КОНТАКТИ
Магазин » Каталог » Статті » Теххарактеристики шкільних меблів для Нової української школи
Пошук в новинах:  
Теххарактеристики шкільних меблів для Нової української школи Дата: Monday 26 February, 2018
Технічні характеристики шкільних меблів для Нової української школи

НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, 1-й клас


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


1. У закладах освіти навчальні приміщення групуються в навчальні секції за віковими і навчально-технологічними ознаками:


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  навчальні секції для 1-х класів (шестирічок), які об'єднують приміщення не більше двох паралельних класів, з рекреаціями, гардеробними та санітарними вузлами;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  навчальні секції 2-4-х класів у складі не більше шести класних приміщень, майстерні для трудового навчання, універсального приміщення для груп подовженого дня, гардеробних, рекреаційних приміщень і санітарних вузлів.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


2. Площа класів  відповідно до типових проектів шкіл = 50 м2


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 






















 


 


 


 


 


 


 











 


 


 












 











































Приміщення















Площа на одного учня, студента, слухача (не менше), м2















Кабінет для 1-х класів















2,4 м2 на одного учня









 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


3. У плануванні і дизайні навчального простору першорядним має бути спрямування на розвиток дитини і мотивації її до навчання. У  навчальному  просторі  використання  кольору, світла, текстури має впливати  на  сенсорний  досвід  та  забезпечувати  естетичне  сприйняття  і  комфортність  перебування  в  закладі  освіти  дитини.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


4.  Меблі


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Залежно від призначення навчальних приміщень можуть бути використані різні види меблів: парти (двомісні та одномісні) різних ростових груп, столи регульовані (одномісні та двомісні), стільці регульовані, дошки, відкриті та закриті шафи, стелажі, вітрини тощо.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Суттєву перевагу мають одномісні легкі регульовані столи та парти, регульовані стільці, що запобігають порушенню постави в учнів, забезпечують мобільні робочі місця та легко трансформуються для роботи у групах.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


5. Розташування меблів


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Розміщення столів і парт у навчальних приміщеннях повинно бути таким, щоб природне освітлення було з лівого боку.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Відстань між обладнанням у навчальних кабінетах.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




















































































 


 


 


 


 


 


 










































 


 


 











































 








































































































































Найменування виміру















Відстань (не менше). см















Між учнівськими столами в ряді















50















Між рядами одномісних учнівських столів















50















Між рядами двомісних учнівських столів















60















Між рядами учнівських столів та внутрішньою поздовжньою стіною, шафами (уздовж внутрішньої поздовжньої стіни)















50∗















Між учнівськими столами при їх парному розташуванні в ряді















10















Від задніх учнівських столів до задньої (внутрішньої) стіни (перегородки)















65∗∗















Те саме до задньої стіни, що є зовнішньою, та при розташуванні шаф уздовж задньої стіни (перегородки)















100∗∗















Від передньої стіни з класною дошкою до передніх двомісних столів















 















* Збільшується на 40 см  при розташуванні входу в приміщення в поздовжній стіні біля останніх столів.













** Збільшується до 120 см  при розташуванні входу в задній стіні або в поздовжній стіні біля останніх столів.









 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Не повинно бути довгих прямих доріжок через увесь клас, де діти могли б бігати.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Вимоги щодо умов видимості класної дошки в навчальних кабінетах


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 












 


 


 


 


 


 


 






 


 


 







 











































































































































































































Найменування виміру Нормативна величина видимості
Горизонтальний кут видимості класної дошки від краю дошки завдовжки 3 м.  до середини крайнього місця учня за переднім столом:
- в класах загальноосвітніх шкіл; Не менше 40 град.
Висота нижнього краю класної дошки над підлогою:
- для 1-х класів 60-70 см
- для 2-4-х класів 75-80 см








 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 Санітарно-гігієнічні вимоги щодо розташування учнівських столів


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Допускається кругове або інше розміщення столів/парт за умови врахування індивідуальних потреб кожної дитини та для тимчасової роботи дітей у групах.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Навчальні кабінети повинні мати природне освітлення. Оптимальний рівень природного освітлення забезпечується при верхньому і боковому освітленні приміщень.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Штучне освітлення забезпечується люмінесцентними лампами одного виду.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Для освітлення найбільш віддалених від вікон рядів парт у навчальних приміщеннях слід передбачати окреме включення усіх рядів електроламп.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


6. Особливості організації навчального середовища у початковій школи відповідно до Концепції Нової української школи:


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


- багатофункціональність простору для організації різних форм роботи (ранкові зустрічі у колі, робота в малих і великих групах, фронтальна та індивідуальна робота)


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


- простір в класній кімнаті організовується навколо навколо центрів:


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


1. Ігровий (в ньому також може бути куточок усамітнення) – для відпочинку дітей між уроками, для активності під час занять. У ньому обладнуються м’які пуфи, килимок, іграшки)


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


2. Центр пізнавальної діяльності (парти, столи, стільці – мають легко трансформуватись у пари, малі і великі групи )


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


3. Центр художньої творчості (полички для зберігання приладдя, стенд для малюнків і виробів )


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


4. Дитяча класна бібліотека


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


5. Куточок живої природи (можуть бути досліди – пророщування зерна, догляд за рослинами)


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


6. Осередок вчителя – стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи, для зберігання дидактичного матеріалу, 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Простір  навчального  кабінету  організовується  через  такі осередки:


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  осередок  пізнавальної  діяльності з партами і стільцями;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  змінні тематичні осередки, в яких розміщуються діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картами тощо ;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  осередок для гри, оснащений настільними  іграми, інвентарем для  рухливих  ігор; 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  осередок  художньо-творчої  діяльності з поличками  для  зберігання  приладдя  та стендом для змінної виставки дитячих робіт; 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, догляд за рослинами);


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами або подушками з м'яким  покриттям;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  дитяча класна бібліотека;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


-  середок вчителя, оснащений столом, стільцем, комп’ютером, полицями/ящиками, шафами для зберігання дидактичного матеріалу, тут можуть бути розміщені різноманітні сертифікати професійного розвитку тощо  (місце вчителя не є центром класної кімнати).


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Обладнання в ігровому куточку розміщено таким чином, щоб діти мали можливість безпечно переміщуватися.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Простір організований таким чином, щоб учитель міг спостерігати за діяльністю дітей в усіх осередках.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


У класі має бути місце, де діти могли б зберігати особисті речі.



Показів:719
$newsdesk_reviews




Відгуки Написати відгук

 

     

 

 
ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
 
НАША АДРЕСА
м.Київ
вул.Здолбуновская,7
(044) 575-33-36
багатоканальний
(044) 575-32-92
факс автомат
(066) 920-04-73
МТС
(097) 087-38-57
Київстар
(093) 899-22-75
Лайф
Якщо хочете щоб ми Вам передзвонили натисніть СЮДИ
КОРЗИНА
 
Кошик порожній
 
АКЦІЇ
   
Теххарактеристики шкільних меблів для Нової української школи
Технічні характеристики шкільних меблів для Нової української школи

Вхід
E-Mail:   
Пароль: 
Реєстрація
Забули пароль!
 

 

Лідери продажу
01.Стілець учнівський полозковий
02.Стілець учнівський з регулюємою висотою
03.Комплект 1-місний регулюємий антисколіозний
04.Комплект аудиторний 2-місний без полиці регулюємий по висоті
05.Комплект 1-місний регулюємий антисколіозний