Група Компаній
ПРІОРИТЕТ
Комплексне оснащення меблями
та обладнанням для закладів освіти та охорони здоров’я
КАТАЛОГ ПРОДУКЦІЇ
 

КОРЗИНА
 
Кошик порожній
 
Швидкий пошук
 
Введіть слово для пошуку.
Розширений пошук

 

Опитування
Зручно користуватися нашим інтернет-магазином?
Так
Ні
Скоріше так, ніж ні.
Скоріше ні, ніж так.
[ Результати ]
1142 Голосів
0 Коментарі

 

Інтернет магазин

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ГОЛОВНА ЯК КУПИТИ ДОСТАВКА ГАРАНТІЯ АКЦІЇ КОНТАКТИ
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Що потрібно знати при виборі шкільних меблів

 

 

    При виборі шкільних меблів, на відміну від придбання побутових чи офісних, необхідно враховувати деякі особливості. Не досить того подобається вона Вам зовні чи ні. Практично всі параметри шкільних меблів обмежені вимогами Держспоживстандарту та санітарно-епідеміологічною службою України. З одного боку це обмежує можливості конструкторів та дизайнерів, з іншого боку - це гарантія здоров'я та безпеки дітей.
 
   Важливо знати з яких матеріалів виготовлені шкільні меблі. При виготовленні учнівських столів і корпусних меблів використовується ламінована ДСП із класом емісії Е1. Для забезпечення тривалої експлуатації краї стільниць учнівських столів повинні бути оздоблені крайковою стрічкою ПВХ. У випадку, якщо краї стільниць оклеюють паперовою або меламіновою  крайковою стрічкою,  вона, як правило, ушкоджується в перші ж місяці експлуатації.

    Спинка стільця й сидіння повинні мати фізіологічні вигини й кути нахилу, величина яких визначена вимогами Держспоживстандарту України. Причому ці вимоги обумовлені не тільки зручністю у експлуатації учнівського стільця, але й безпекою експлуатації. Сидіння без загину переднього краю негативно впливає на кровопостачання ніг дитини, а вигин і нахил спинки на положення спини. Ці вимоги роблять небажаним застосування для виготовлення деталей учнівських стільців плоскої фанери.


Про стандарти на розміри шкільних меблів

 

 

    Використання шкільних меблів, що відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, має велике значення для забезпечення тривалої працездатності, правильного фізичного розвитку, профілактики порушення постави й зору у школярів.

    У процесі навчальних занять організм учня отримує статичне навантаження, що обумовлено необхідністю тривалий час зберігати робочу позу. Це навантаження різко збільшується у випадках неправильного підбору шкільних меблів, невідповідності її розмірів зросту учнів і іншим соматометричним параметрам. Одночасно виникають умови, що сприяють розвитку короткозорості та її прогресуванню, порушенню постави. Гігієнічні вимоги, пропоновані до шкільних меблів, у першу чергу, стосуються її розмірів.

    Спеціальними вимірами було встановлено, що середні величини окремих параметрів тіла, які служать для нормування основних розмірів шкільних меблів, і їхнього співвідношення, при коливанні росту дітей і підлітків у межах п'ятнадцяти сантиметрів, істотно не відрізняються. Тому для школярів був прийнятий розподіл ростової шкали з інтервалом в 15 см.

     В таблиці 1 наведено дані про співвідношення між зростом дитини та висотою учнівських столів та стільців.

 

Таблиця 1. Зростові групи учнівських столів та стільців

 

Кольорова позначка Зростова група Висота стола / стільця, Н, мм Зріст учня в см Для якого класу рекомендовано
  Оранжева   I 460/260 100/115 <1
  Фіолетова   II 500/300 115/130 <1
  Жовта   III 580/340 130/145 <1
  Червона   IV 640/380 145/160 1-3
  Зелена   V 700/420 160/175 4-7
 

Блакитна

 

VI

760/460

>175

8-11

 

     

    У шкільних меблях обов'язково повинне бути витримане правильне співвідношення основних елементів: висоти стільниці стола й стільця (лави) зі спинкою.

    Відстань (по вертикалі) від заднього краю стола до сидіння - дифференція - дорівнює різниці висот сидіння та ліктя вільно опущеної руки сидячого школяра з додаванням 5,0-6,0 см. Занижена або завищена дифференція змушує школяра опускати або піднімати праве плече під час письма, що приводить до асиметрії тіла та скривлення хребта, а також до неприпустимого скорочення або збільшення відстані від очей до книги (зошита).

     Відстань (по горизонталі) між краєм стільниці стола і краєм сидіння стільця - дистанція сидіння - повинно бути тільки від'ємною (не менш 4-х і не більше 8-ми см). При нульовій і особливо позитивній дистанції школяр, для правильного розміщення передпліччя на столі, змушений тягтися вперед; робоча поза стає незручної, створюються умови, що збільшують статичне навантаження й прискорюють стомлення.

     У класі, обладнаному світлими меблями (обробка зі збереженням текстури), у той самий час дня, при однаковій орієнтації вікон і фарбуванні стін освітленість на 20% вище, ніж у класі, обладнаному партами (столами), пофарбованими в чорний або коричневий кольори. Тому серед усіх розмаїть кольорової гамми ДСП найбільш доцільно використовувати кольори „Бук Баварія” та „Вишня Оксфорд”.

Розміщення шкільних меблів

 

 

    Між рядами столів (парт) і стінами навчального приміщення дотримуються наступні встановлені відстані:

У навчальних приміщеннях звичайної прямокутної конфігурації від зовнішньої стіни до першого ряду столів (парт) - 0,6-0,7 м; від внутрішньої стіни до третього ряду столів (парт) - 0,5-0,6 м; від задньої стіни до столів (парт) - 0.4-0,5 м; від класної дошки до перших столів (парт) - 2,4 м; між рядами - 0,6-0,8 м.
 

У навчальних приміщеннях квадратної й поперечної конфігурації при розміщенні меблів у чотири ряди відстань від класної дошки до перших столів (парт) повинна бути не менш 3,0 м, що при довжині дошки в 4 м забезпечує "кут зору" для школярів, що сидять за першими столами (партами) у першому й четвертому рядах, не менш 35°; відстань від вікон до першого ряду столів (парт) - 0,8-1,0 м; ширина проходів між рядами - не менш 0,6 м, від останніх столів (парт) до шаф, розташованих уздовж задньої стінки приміщення - 0,9-1,0 м.

Робоча поза і її правильне формування


   Важливо не тільки забезпечити робоче місце, що відповідає зросту школяра, але й привчити його зберігати під час навчальних занять найменш стомлюючу позу - сидіти глибоко на стільці, рівно тримати корпус і голову, ноги повинні бути зігнуті в тазостегновому й колінному суглобах, ступні опиратися на підлогу (підніжку), передпліччя вільно лежати на столі.

    Виховувати правильну посадку у школярів необхідно з перших днів відвідування школи; для навчання школярів перших класів варто виділити спеціальний урок.

    Вчитель демонструє таблицю "Правильне сидіння при письмі". Після розгляду школярами таблиці вчитель запитує, як учень (учениця) тримає голову, руки, як опирається на спинку парти (стільця), де перебувають ноги.

    При письмі школяр опирається об спинку парти (стільця) попереком, при поясненні вчителя - сидить більш вільно, опирається об спинку парти (стільця) не тільки крижово-поперекової, але й підлопатковою частиною спини. Учитель після пояснення й показу правильної посадки, просить школярів усього класу сісти правильно й, обходячи клас, поправляє якщо буде потреба їхню позу.

   Вироблення певної навички досягається не тільки поясненням, підкріпленим показом й систематичним повторенням. Для вироблення навички правильної посадки вчитель повинен повсякденно контролювати правильність пози школярів під час занять. Роль учителя у вихованні в учнів правильної посадки особливо велика протягом перших трьох-чотирьох років навчання в школі, коли в них формується ця навичка; при цьому не слід забувати й у наступні роки навчання.

 

 

Сторінка була додана в наш каталог Tuesday 17 November, 2009.

Продовжити

 

     

 

 
ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
 
Мови:
Украинский Русский
 
НАША АДРЕСА
м.Київ
вул.Здолбуновская,7
(044) 575-33-36
багатоканальний
(044) 575-32-92
факс автомат
(066) 920-04-73
МТС
(097) 087-38-57
Київстар
(093) 899-22-75
Лайф
Якщо хочете щоб ми Вам передзвонили натисніть СЮДИ
КОРЗИНА
 
Кошик порожній
 
АКЦІЇ
   
Теххарактеристики шкільних меблів для Нової української школи
Технічні характеристики шкільних меблів для Нової української школи

Вхід
E-Mail:   
Пароль: 
Реєстрація
Забули пароль!
 

 

Лідери продажу
01.Стілець дитячий ISO
02.Стілець учнівський полозковий
03.Комплект 1-місний регулюємий антисколіозний
04.Стіл дитячий трапецієподібний регульований
05.Стілець учнівський з регулюємою висотою