Всі товари в інтернет-магазині ГК ПРІОРИТЕТ продаються з гарантією!
У нашому інтернет-магазині представлені тільки сертифіковані товари мають гігієнічні висновки санітарної служби України, на які обов'язково надається гарантія. Термін гарантійного обслуговування виробів - 1 рік.
Гарантійний ремонт здійснюється авторизованими сервісними центрами відповідних фірм-виробників при наявності гарантійного талона та документа, який підтверджує оплату товару. Щоб уникнути можливих непорозумінь ми рекомендуємо Вам зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажу.
У прагненні надавати тільки якісний сервіс ми співпрацюємо з багатьма авторизованими сервісними центрами, які забезпечують гарантійне і післягарантійне обслуговування і ремонт обладнання та меблів у багатьох регіонах України. У разі виникнення питань Ви можете проконсультуватися з нашими менеджерами за телефонами: (044) 575-3336 міський (066) 920-0473 мобільний компанії Vodafone (097) 087-3857 мобільний компанії Київстар (093) 899-2275 мобільний компанії Лайф
ІНФОРМАЦІЯ ПО ПОВЕРНЕННЮ І ОБМІНУ ТОВАРА!!!
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.п. А так само повинно бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність і всі компоненти упаковки;
- ярлики;
- заводське маркування.
|